keresőmotor optimalizálás

Keresőmotor optimalizálás és linképítés

Állítólag SEO a Google több mint 300 tényezővel rendelkezik az eredmények megjelenítésének algoritmusában, ami sok vitát váltott ki a keresőmotor optimalizálás során alkalmazott taktikákról a webmesterek között. Egy közvélemény-kutatáson több mint 120 SEO szakértő adott véleményt több mint 80 rangsorolási tényező fontosságáról.

SEO előzmények és marketing

A webmesterek és a tartalomszolgáltatók az 1990-es évek közepe óta optimalizálták a keresőmotor-oldalakat, amikor az első keresőmotorok és a linképítés katalogizálták a korai webet.

Kezdetben az összes webmesternek csak annyit kellett tennie, hogy hozzáadta az előzmények és az oldalt vagy a marketing URL-t a különféle keresőmotorokhoz, amelyek “pókot” küldtek az oldal “bejárásához”, más oldalakra mutató hivatkozások kivonásához és az indexelendő oldal információinak visszaadásához. A folyamat magában foglalja az oldal pókok általi másolását és a saját szervereiken történő tárolását, ahol egy második program, az úgynevezett “indexelő” különféle információkat von ki az oldalról, például a szavakat és azok helyét az oldalon, valamint bármely más információt. egyes szavak súlyai, de más oldalakra mutató hivatkozások is, amelyek programozási módon kerülnek hozzáadásra, amely alkalmassá teszi őket későbbi bejárásra.

A legjobb rangsor

A webhely tulajdonosok elkezdték felismerni a legjobb rangsor és a láthatóság értékét, lehetőséget teremtve a SEO szakemberek számára a „fehér kalap” és a „fekete kalap” kifejezésre. A „fehér kalap” azokat a vállalatokat foglalja magában, amelyek „legálisnak” tekintett technikákat alkalmaznak a keresőmotorokban található webhelyek népszerűsítésére. Ezek nagyrészt a webhelyen található oldalak szerkezetének optimalizálásán alapulnak, amelyet a keresőmotorok által használt rangsorolási algoritmusok helyesen értelmeznek és értékelnek.

Nagyszámú blogok és vita fórumok jelentek meg, többek között a román, mely helyszíni alkotók iránymutatást és tanácsokat, hogyan kell építeni web oldalak optimalizálni kell szempontjából a keresőmotor optimalizálás. A keresőoptimalizálás kifejezés leghamarabb egy spam üzenetben volt, amelyet 1997. június 26-án tett közzé a Usenet.

A leggyakrabban használt keresőoptimalizálás

A 2019 májusától 2020 májusáig rendelkezésre álló statisztikák szerint a Google vezető szerepet játszik a keresőmotorok piacán, globálisan és Romániában egyaránt.

A világon a leggyakrabban használt keresőmotorok az említett tartományban a következők:

  • Google
  • Bing
  • Yahoo
  • Bandu
  • Yandex

A keresőmotor optimalizálás fő lépései – SEO

Minden SEO optimalizálási kampány egyedi és minden weboldalhoz igazodik. Ebben a szakaszban a szakemberek elvégzik a SEO stratégia kidolgozásához szükséges kutatást. A keresőmotor optimalizálásának speciális eszközök felhasználásával keresik és azonosítják a vállalat legreprezentatívabb kulcsszavait. Ezután végeznek piaci tanulmányt a fő versenyükről és lépései a stratégiájukról.

A helyszín szakmai vizsgálata

A weboldalt elemezni fogjuk, hogy megvizsgáljuk a struktúrát és a tartalmat különféle speciális eszközök segítségével, amelyek azonosítani tudják a programozásban és a webhely felépítésében rejlő különféle hibákat vagy problémákat; a következő lépés az lesz, hogy ezeket a problémákat szakemberekből álló csapat oldja meg.

A tartalom vizsgálatával a cél: pontosság, eredetiség, hasznosság, oldalakba történő strukturálás, olyan tényezők, amelyek kedvezően / kedvezőtlenül befolyásolhatják a SEO rangsorolási folyamatát.